Huur opzeggen

De huur dient u schriftelijk of per mail bij ons op te zeggen. Bij de verhuurder of diens vertegenwoordiger dient het per aangetekende brief opgezegd te worden. De opzegtermijn staat vermeld in uw huurovereenkomst.

Nadat uw opzegging bekend is dient u een afspraak te maken met de verhuurder of diens vertegenwoordiger voor een afspraak voor de check-out. Aan de hand van deze check-out wordt bepaald of u uw volledige waarborgsom terug krijgt. De woonruimte dient leeg en schoon te zijn op de datum van de check-out.

Verder is het belangrijk dat u de adreswijziging doorgeeft bij de gemeente. U kunt uw verhuizing persoonlijk of schriftelijk doorgeven aan de gemeente waar u gaat wonen. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Rijksoverheid.

Houdt er rekening mee dat u bij uw opzegging uw huidige adres, nieuwe adres, contactgegevens en de datum dat u eruit gaat vermeldt. U kunt hiervoor gebruik maken van ons opzeggingsformulier: Huuropzeggingsformulier


Heeft u nog vragen we nemen graag contact op!

Laat ons u bellen!