Huur opzeggen

Huur opzeggen

Neem contact op

De huur dient u schriftelijk of per mail bij ons op te zeggen. Bij de verhuurder of diens vertegenwoordiger dient het per aangetekende brief opgezegd te worden. De opzegtermijn staat vermeld in uw huurovereenkomst.

Houdt er rekening mee dat u bij uw opzegging uw huidige adres, nieuwe adres, contactgegevens en de datum dat u eruit gaat vermeldt. U kunt hiervoor gebruik maken van ons opzeggingsformulier: Huuropzeggingsformulier


Nadat uw opzegging bekend is, dient u contact op te nemen met de verhuurder of diens vertegenwoordiger voor een afspraak voor de check-out. Aan de hand van deze check-out wordt bepaald of u uw volledige waarborgsom terug krijgt. De woonruimte dient leeg en schoon te zijn op de datum van de check-out.


Verder is het belangrijk dat u de adreswijziging doorgeeft bij de gemeente. U kunt uw verhuizing persoonlijk of schriftelijk doorgeven aan de gemeente waar u gaat wonen. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Rijksoverheid.

Share by: